poniedziałek, 28 września 2015

Zakupy kosmetyczne, wrzesień 2015.

Hejka, hej!
To już 3cie zakupy miesiąca na tym blogu, jeju, jak to szybko leci! :) Z miesiąca na miesiąc uświadamiam sobie, że wydaję coraz więcej i chciałam zrobić sobie zakaz zakupow na październik, ale.. Kończy mi się krem pod oczy i do twarzy, a nie oszukujmy się, to jest must have i nie mogę tego nie kupić. Także może w listopadzie zrobię sobie odpoczynek, zobaczymy jak to będzie :D Tymczasem zapraszam na zakupy wrześniowe!

1. Isana Professional, Kuracja do włosów z olejkiem arganowym - 4,19zł, Rossman

2. No 36, peeling do stóp gruboziarnisty - 4,29zł, Rossman
+ balsam do stóp i paznokci gratis.
Peeling to jakiś żart chyba.. Ja mam większy zdzierak do ciała. To coś do stóp słabo zdziera, a dodatkowo ohydnie pachnie! Nie polecam.


3. Kobo Professional, matowy, brązujący puder w kamieniu - 11,99zł, Natura.
Mój pierwszy bronzer, więc ciężko mi porównać do innych, ale plamy sobie nie zrobiłam jeszcze :D


4. Mgiełka do ciała Super Playboy - 23,80zł, drogeria osiedlowa.
Nigdy nie używałam innych mgiełek, niż te z Avonu i to był błąd! Ta mgiełka utrzymuje się na moim ciele dużo dłużej :)

5. Garnier Płyn Micelarny 3w1, skóra wrażliwa - 11,99zł, Biedronka.
Nie widzę nic nadzwyczajnego w tym produkcie, dla mnie jest taki sam jak ten z BeBeauty, a z wydajnością też nie najlepiej.

6. Eveline, 3w1 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz, nabłyszczacz - 16,49zł, Rossman.


7. Isana, woda brzozowa - 3,99zł, Rossman.


8. Evree, Magic Rose, Upiekszający olejek do twarzy i szyi - 23,99zl, Rossman.
Pokładałam w tym produkcie wielkie nadzieje, jednak mnie zapchał :(.

9. Radical med, szampon przeciw wypadaniu włosów - 13,50zł, apteka osiedlowa.


10. Glinka syberyjska zielona odżywcza - 4,99zł, allegro.

11. Etja, olej konopny - 12,50zł, allegro.
Etja, olej krokoszowy - 7,20zł, allegro.

Tak jak w poprzedniej notce, jeśli miałam coś do powiedzenia na temat danego produktu, to dopisałam 3 słowa. :)
Jak wyglądaly Wasze zakupy we wrześniu?

11 komentarzy:

  1. wydaje mi się ,że te olejki chyba na allegro są tańsze bo w aptece stoją od 9 do dwudziestu paru złotych z zależności od tego na jaki się zdecydujemy . Ja dziś zakupiłam szampon i maskę z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w aptece są 2-3zł droższe, ale niestety mały wybór :( Ja bardzo lubię odżywkę z Alterry! :)

      Usuń
  2. Ja kupiłam Kallosa Algae (promo w hebe, więc nic nie poradzę, siła wyższa :D ), Kallosa Latte i w końcu skusiłam się na tą Isanę, którą również Ty kupiłaś, ma za dużo dobrych opinii żeby się oprzeć :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zadowolona z zakupu bronzera? Sama ostatnio zainwestowałam w mój pierwszy bronzer i nie wiem jak wczesniej mogłam nie używać tego produktu. :) i moim zdaniem płyn micelarny z bebeauty jest najlepszy ;)
    Inspirationforlife.byania.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona :) Bardzo lubię go używać :)

      Usuń
    2. Też nigdy jeszcze nie miałam okazji stosować bronzera, ale czytałam dobre opinie o produkcie Kobo. Będę w Naturze niedługo to może się skuszę. :) Jak będziesz stosować wodę brzozową?

      Usuń
    3. wodę brzozową stosuję jak wcierkę, wcieram ją co wieczor w skalp i wykonuję masaż przy okazji :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten bronzer, ma piękny kolor i raczej trudno zrobić nim sobie krzywdę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sprawdziła Ci się maska z Isany, bo myślałam, żeby zakupić, ale mało która maska działa na moje włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.