sobota, 28 maja 2016

ZBIORCZA RECENZJA PRODUKTÓW ZE STRONY MAZIDLA.COM

Hej, czesc, dzien dobry!
Przychodze dzisiaj ze zbiorczą recenzją. Przedstawione niżej produkty wybrałam sama do testowania, dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA. Zapraszam do przeczytania recenzji.

EKOLOGICZNY OLEJ Z CZARNUSZKI
Opis produktu ze strony mazidla.com:
Olej z czarnuszki zastosowany w preparatach kosmetycznych dla skóry łojotokowej i trądzikowej, poprawia gospodarkę lipidami- łój staje się rzadszy i nie czopuje ujść gruczołów łojowych, co min. zapobiega powstawaniu zmian trądzikowych. Olej regeneruje skórę dojrzałą, podrażnioną i uszkodzoną, np. przez poparzenia słoneczne oraz działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie. Jest z powodzeniem stosowany w preparatach na włosy w celu przyspieszania ich wzrostu oraz przeznaczonych do leczenia łuszczycy, egzemy i nadmiernie przesuszonej skóry.
Moja opinia:
Pierwszy pomysł na użycie tego olejku, było zastosowanie go to twarzy. Jednak szybko przekonalam się w tej kwestii mi się nie sprawdza. Znalazłam więc dla niego inne zastosowanie. Dodawałam go do innego oleju, gdy olejowałam włosy i się nie zawiodłam. Z natury mam proste włosy, lecz końcówki lubią się wywijać. Po użyciu oleju z czarnuszki, końcówki mi się nie wywijały i były idealnie dociążone. Przy żadnym innym oleju nie potrafiłam uzyskac idealnie prostych włosów. Dodatkowo, zauważyłam, że moje włosy mają większy blask, na czym bardzo mi zależy. Jedyna wada tego produktu, to dość intensywny zapach, jednak się już do niego przyzwyczaiłam i mi nie przeszkadza.

KWAS HIALURONOWY
Opis produktu ze strony mazidla.com:
Unikalną właściwością kwasu hialuronowego jest wysoka zdolność wiązania wody i jej zatrzymywania, również w kosmetyku. Jedna cząsteczka kwasu jest w stanie związać 200-500 cząsteczek wody. Dzięki temu spełnia zasadniczą rolę w utrzymaniu prawidłowej wilgotności naskórka i skóry właściwej. 
Moja opinia:
Moja skóra posiada już pierwsze zmarszczki, dlatego skusiłam się na ten produkt. Kwas Hialuronowy wraz z wybranym olejkiem mieszałam na dłoni i nakładałam na twarz. Wszystko bardzo dobrze się wchlanialo, a efekty były widoczne już po kilku użyciach! Skóra była bardziej napięta, a drobne zmarszczki wygładzone. W dotyku była miękka i czuć było nawilżenie. Dodatkowo, kilka kropel Kwasu Hialuronowego dodawalam do odzywki do włosów i tutaj także zauważyłam nawilżenie i nadanie miękkości wlosom. Ogólnie, z produktu jestem bardzo zadowolona i polecam go osobom z pierwszymi oznakami starzenia.

EKOLOGICZNY HYDROLAT Z RÓŻY STULISTNEJ
Opis produktu ze strony mazidla.com:
Hydrolat działa gojąco, przeciwzapalnie i łagodząco. Posiada działanie antyseptyczne, antybakteryjne i lekko ściągające; polecany jest przy drobnych ranach i poparzeniach oraz w formie okładów na podrażnione i zmęczone powieki. Wykazuje ponadto działanie wzmacniające wobec naczynek krwionośnych, antyoksydacyjne i przeciwzmarszczkowe.
Moja opinia:
Bardzo lubię hydrolaty w pielęgnacji twarzy i często ich używam. Stosuje je po umyciu twarzy. Hydrolat z rozy stulistnej likwiduje sciagniecie skory i tonizuje twarz. Delikatnie odczuwalam nawilzenie skory, ale takze dostrzegalam jej matowienie, co przy mojej mieszanej skorze jest plusem. Produkt lagodzi i uspokaja skore, przyspiesza gojenie sie ran. Lekko po uzyciu mi sie skora czerwienila, co niezbyt mi sie podobalo, jednak po krotkiej chwili zaczerwienienie mijalo i skora czula sie juz dobrze. Oprocz tego nie mialam zadnych zastrzeżeń i bardzo polubiłam ten hydrolat.

BŁOTO TERMALNE Z SIARKĄ
Opis produktu ze strony mazidla.com:
Błota, z uwagi na dużą zawartość krzemu, który poprawia oraz utrzymuje właściwą elastyczność skóry i naskórka, są szczególnie cennym składnikiem kosmetycznym wykazującym działanie ujędrniające i rewitalizujące zwiotczałą, starzejącą się skórę. Dzięki dużej mocy absorpcyjnej, błota są również bardzo użyteczne w pielęgnacji skóry tłustej, trądzikowej i zanieczyszczonej.
Moja opinia:
Wybierając ten produkt miałam pewne obawy. Myślałam, ze działanie będzie podobne do działania glinki, jednak na szczęście się myliłam. Na początku podkreślę, ze produkt jest bardzo wydajny i mimo regularnego stosowania, nadal się nie skończył. Błoto mieszałam z wodą lub hydrolatem. Dość ciężko jest wymieszać, ale wszystko jest kwestią wprawy. Bardzo łatwo nakłada się na twarz i nie zastyga tak szybko, jak glinka. Ze zmyciem o dziwo też nie ma problemu. Efekt jest prześwietny! Naprawdę byłam zaskoczona. Błoto bardzo dobrze oczyszcza twarz i jej nie wysusza, wręcz przeciwnie.. Nawilża. Ułatwia gojenie się niedoskonałosci. Poprzez ziarnistą konsystencję przy zmywaniu wykonujemy delikatny peeling. Skóra jest miękka, zmatowiona, wygladzona, oczyszczona, nawilzona.. Nigdy wczesniej nie wierzylam, ze istnieje produkt, ktory jednoczesnie oczyszcza i nawilza. Teraz juz wierze i bardzo sie ciesze, ze go znalazlam. Na pewno po skonczeniu tego opakowaniu, skusze sie na kolejne.

Całe zamówienie uważam za udane. Serdecznie dziękuję stronie mazidla.com za produkty przesłane do testów.

Zapraszam do zapoznania się z bogatym asortymentem sklepu:

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.