piątek, 29 kwietnia 2016

CHI, Moringa & Macadamia Oil.

Mam swoje ulubione produkty do zabezpieczania końcowek, jednak mimo to, ciągle testuję jakies nowosci. Wiele dobrych opinii czytałam na temat serum CHI, więc tez postanowiłam się skusic. Wybrałam wersje Moringa & Macadamia Oil. Zapraszam do przeczytania mojej opinii. :)


Opis producenta:

Skład:
Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Rice Bran Protein, Macadamia Ternifolia Seed Oil , Moringa Oil, Phenoxyethanol, Aqua/Water/Eau, C12-15 Alkyl Benzoate, Fragrance (Parfum), Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Benzoate, Citronellol, Limonene, Geraniol, Linalool.

Zapach:
Baardzo "moj" zapach - słodki i przyjemny :)

Opakowanie:
Myslałam, że buteleczka bez pompki, bedzie niewygodna, bedzie wydostawać sie zbyt duzo produktu. Jednak tak nie jest, bardzo łatwo mozna dozowac odpowiednia ilosc produktu.

Cena:
Okolice 5zł.

Dostępność:
Drogerie internetowe.

Moja opinia:
Olejek bardzo przyjemnie aplikuje się na włosy. Dodatkowo, moje włosy długo utrzymują zapachy, więc odpowiada mi, że długo pachną tym olejkiem. Serum samo w sobie ma dość gęstą konsystencję i jest przezroczyste. Jednak, nie do końca spełnia moje oczekiwania. Moje włosy lubią ostatnio się puszyć, potrzebuję dobrego dociążenia. Olejek próbowałam nakładać na dwa sposoby - na mokro i na sucho. Jednak w obu przypadkach działa tak samo. Gdy aplikuję małą ilość - nie jest w stanie dociążyć moich włosów. Gdy chcę nałożyć go trochę więcej - tak jakby obkleja mi końcówki i robią sie tłuste. Jednak nie o taki efekt mi chodzi. Na plus działa na pewno jego cena, bo to jedynie kilka złotych. Zaletą jest także wydajność olejku - używam go już kilka miesiecy, na zmiane z innymi olejkami, a nie zuzyłam nawet połowy. Minusy jednak stanowczo wygrywaja z plusami, dlatego nie skuszę sie na ponowny zakup tego produktu. Nie wiem tez skąd szał na te olejki, może wybrałam felerną wersję i muszę pomyśleć nad jakąś inną.

6 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, raczej po niego nie sięgne...

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że taki bubel, bo sama się na niego zapatrywałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym olejku wcześniej ale raczej się na niego nie skuszę :/ pechowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedwab CHI siwy z czerwoną zakrętką i jest bardzo dobry :) szkoda, że ten się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio używam Chi Silk. I z niego jestem zadowolona. Fajnie dociąża, ale nie przeciąża ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.