poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką.

Dłuższy czas planowalam zakup czegos, co przyspiesz wzrost moich włosów. Nie wiedziałam czy zdecydować się na wcierkę, czy może na jakiś suplement. Będąc w Rossmanie zobaczyłam promocję na olejki GP. Dodatkowo została ostatnia buteleczka tego, z czerwoną papryką. Pomyślałam, że to właśnie ten olejek pomoże mi przyspieszyć wzrost włosów w marcu. Co z tego wyszło? Zapraszam na recenzję :)



Opis producenta & Skład:

Zapach:
Czerwonej papryki to ja tu wcale nie wyczuwam, pachnie tak ziołowo.

Opakowanie:
Plastikowa buteleczka o pojemności 100ml, z dużym otworem. Było to dla mnie bardzo wygodne, bo olejek i tak wylewałam na talerzyk i podgrzewałam. :)

Dostępność:
Rossmann.

Cena:
7,49zł/100ml.

Moja opinia:
Olejek stosowałam tak, jak zaleca producent. Niewielką ilość wylewałam na talerzyk, a następnie stawialam go na kubek z gorącą wodą. Gdy olejek się podgrzał, aplikowałam go na skalp. Robiłam przedziałek, po przedziałku i palcami wcierałam produkt. Na koniec, wszystko dokładnie wmasowywałam. Olejek szybko się wchłaniał, bo nawet gdy zostawała mi odrobina na palcach, szybko znikała, co było dla mnie dość zadziwiające :). Produkt trzymałam na włosach 30minut przed myciem. Nie miałam trudnosci z jego zmyciem. Uzywałam go codziennie, chyba tylko 3 czy 4 razy zapomniałam. Myślałam, że czerwona papryka, będzie powodowała mrowienie. Jednak nic z tych rzeczy, nawet nie czułam, że wtarłam coś w skalp, co było akurat dla mnie plusem. Dokładnie dzisiaj mija miesiac odkąd stosuję ten olejek. Zmierzyłam włosy miesiac temu i dzis. Ile mi urosły? 3cm <3! Szczerze mowiac, nie spodziewałam się, aż takiego przyrostu! Jestem baardzo zadowolona :) Olejek nie podrażnił mi skalpu, ani nie wywołał żadnych negatywnych skutków. Produkt jest tez bardzo wydajny, bo przez miesiac stosowania zuzyłam tylko 1/4 buteleczki, wiec zostało mi olejku na jeszcze trzy takie kuracje. Jesli szukacie produktu, który przysieszy wzrost waszych włosów, to zdecydowanie polecam ten olejek. Cena jest niska,a efekty mogą być zaskakujące.

6 komentarzy:

  1. tej czerwonej papryki tu za dużo nie ma. łopianu zresztą też nie. tak właściwie to jest olej słonecznikowy z dodatkiem łopianu i czerwonej papryki. używałam go przez jakiś czas, ale nic specjalnego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi po nim wypadały włosy :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tego olejku a jak widać chyba naprawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro polecasz to bede miała go na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  5. Również go stosowałam i całkiem fajnie się sprawdził;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.