niedziela, 24 kwietnia 2016

Dove, Nourishing Oil Care Shampoo.

Długo szukałam szamponu, który będzie robił coś więcej, niż tylko mył włosy. Z reguły, po szamponach drogeryjnch, miałam przesuszone włosy, ale jeśli produkt nie zawiera SLS/SLeS, to nie domywa mi włosów. Nie miałam za bardzo w czym wybierać. Jednak istnieje jeden szampon, który podbił moje serce. Mowa tu o Dove Nourishing Oil Care, zapraszam na recenzję!


Opis producenta:

Skład:

Opakowanie:
Wygodne, z dość sporym otworem. Łatwo sie dozuje odpowiednia ilosć produktu.

Konsystencja:
Tutaj największe zdziwienie! Zazwyczaj takie gęste i nieprzejrzyste konsystencje obciążały mi włosy.. A tutaj nic takiego się nie dzieje.

Cena:
15,99zł/400ml.

Dostępność:
Rossmann.

Moja opinia:
Byłam dość specyficznie nastawiona do tego szamponu. Ja mam włosy przetłuszczające się, a tu produkt do włosów suchych i zniszczonych. Jednak postanowiłam dać mu szansę i nie żałuję! Produkt dobrze się pieni, wystarczy ociupinka, aby umyć skalp. Dodatkowo, szampon bardzo ładnie pachnie, przyjemnie mi się go używa. Ja zawszę myję włosy dwa razy, tak samo jest w tym przypadku. Nigdy też nie myję włosów na długości, piana, która spływa robi to za mnie. Szampon bardzo dobrze domywa mi włosy, nawet gdy je naolejuję. Mimo, że jest dedykowany włosom suchym i zniszczonym, nie obciąża mi włosów, wręcz przeciwnie! Sprawia, że przetłuszczają się wolniej. Może nie jest to spektakularna różnica, ale kilka godzin dłuzej są świeże. Kolejne moje zaskoczenie tym produktem pojawiło się tym, gdy dostrzegłam, że szampon nie plączę mi włosów, tylko je wygładza. Ostatnio trafiałam na produkty, które okropnie plątały mi włosy. Ten szampon je wygładza, nawet piana, która spływa po długości, sprawia, że splątane włosy się rozplątują. Naprawdę bym nie uwierzyła, że drogeryjny szampon może robic cos innego, niz myć. Jest to pierwszy szampon w życiu, który w jakiś sposób wygładza mi włosy. Jestem nim oczarowana i na pewno szybko z niego nie zrezygnuję. Dodatkowo, mam ochotę przetestować inne szampony tej firmy. Być może są tak dobre, jak ten, a może nawet lepsze. Muszę to sprawdzić!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.