środa, 22 czerwca 2016

DWIE ULUBIONE OCZYSZCZAJĄCE MASECZKI DROGERYJNE | ZIAJA, BIELENDA

Hej!
Bardzo fascynuje mnie naturalna pielęgnacja. Jednak jakiś czas temu, gdy próbowałam taką stosować na własnej skórze - wyrządziłam sobie więcej szkody, niż pożytku. Aktualnie chcę dać sobie spokój z naturalnymi kosmetykami i testuję jedynie te drogeryjne/apteczne. Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić dwóm maseczkom oczyszczającym. Są one tanie, łatwo dostępne i gdy tylko mi się kończą, lecę po kolejne saszetki. O jakich kosmetykach mowa? Zobaczcie same :)





BIELENDA OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA WYGŁADZAJĄCA, EFEKT DETOKSYKUJĄCY
Cena: 2,99zł/10g.  
Bardzo podoba mi się fakt, że maseczka jest rozdzielona na dwie części. Dzięki temu, gdy chcemy jej użyć na dwa razy, to żadne bakterie się nie dostaną do pozostawionej części. Maseczka ma kolor zielony i jest dość gęsta. Ma minimalnie ziarnistą konsystencje, dzięki czemu przy zmywaniu wykonujemy delikatny peeling. Bardzo łatwo nakłada się ją na twarz, nic nie spływa. Maseczkę trzeba nakładać dość szybko, bo gdy pokryję całą twarz i chcę jeszcze gdzieś dołożyć, to wszystko zaczyna się mazać, bo poprzednia warstwa już zasycha. Nie zastyga na taką twardą skorupę, ani nie zmienia zbytnio swojego koloru. Ze zmyciem mogą być lekkie problemy, jednak nie jest to bardzo uciążliwe. Muszę zaznaczyć, że gdy mam jakieś ranki na twarzy - to maseczka lubi podszczypywać, co nie każdemu będzie się podobać.Jeśli chodzi o efekt, to jestem bardzo zadowolona. Twarz jest zmatowiona i bardzo dobrze oczyszczona. Po użyciu znacznie mniej jest "czarnych kropek". Skóra jest odświeżona i bardzo przyjemna w dotyku. Koloryt jest delikatnie wyrównany. Maseczka jakiegoś wielkiego wpływu na niedoskonałości nie ma, jednak gdy użyję jej wieczorem, to gdy się budzę następnego dnia rano, to nie mam żadnych nowych nieprzyjaciół. Jedyny minus, jest taki, że nie domyka porów. Ładnie je oczyszcza, ale z domknięciem sobie nie radzi. Mimo wszystko bardzo lubię tą maseczkę i regularnie do niej wracam. Jeśli jeszcze jej nie stosowałyście, to serdecznie polecam.



ZIAJA LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI, OLIWKOWA MASKA KAOLINOWA Z CYNKIEM OCZYSZCZAJĄCO - ŚCIĄGAJĄCA
Cena: 1,59zł/7ml.
W przypadku tej maseczki mamy jedną saszetkę, niczym nie rozdzieloną. Pojemność 7ml trochę średnio mi odpowiada, bo to za dużo na jeden raz i za mało na dwa. Oczywiście jest to indywidualna sprawa. Maseczka po otworzeniu jest bardzo płynna i gdy pierwszy raz ją zobaczyłam, myślałam, że wcale nie będzie zastygać. Na szczęście się myliłam. Produkt bardzo szybko zastyga i tworzy "twardą skorupę". Wtedy można dostrzec, że wchodzi w pory skóry. Ta maseczka, nawet gdy mam drobne ranki, to nie szczypie. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu. Zmywanie jej to pryszcz, bo jest to banalnie proste i szybkie. Po zmyciu twarz jest oczyszczona i matowa. Ładnie oczyszcza pory, jednak mam wrażenie, że robi to trochę gorzej, niż maska z Bielendy. Jednak ta maseczka lepiej radzi sobie z domknięciem porów. Mam wrażenie, że są minimalnie mniej widoczne. Oprócz tego, produkt niesamowicie wygładza skórę. Gdy jakiś czas jej nie używałam i potem znów wróciłam, to stanowczo odczułam tą różnicę. Mimo, że jest to maseczka oczyszczająca, to nie pozostawia skóry tak suchej jak kartka papieru. Wręcz przeciwnie, cera jest zmatowiona, a zarazem taka świeża i wygląda na młodszą, nie umiem dokładnie tego opisać, to trzeba zobaczyć. Myślę, że ta maseczka jest jakby delikatniejsza i większej ilości osób przypadnie do gustu. 



Podsumowując, uważam, że są to dwie bardzo dobre maseczki oczyszczające. Ja używam ich na zmianę, regularnie i nie umiem określić, która wygrywa. Przetestowałam już wiele maseczek drogeryjnych, jednak żadne inne nie przypadły mi to gusty, jak te dwie.

3 komentarze:

  1. jeśli chodzi o ziaję, to zdecydowanie bardziej wolę serię "liście manuka" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam żel, to strasznie przesuszył mi skórę :( A wczoraj kupiłam pastę, oby lepiej mi sie sprawdzila

      Usuń
  2. Liście zielone oliwki kiedyś często używałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.