wtorek, 22 września 2015

Akcja: Liebster Blog Award.


Niespodziewanie zostałam nominowana do przez prawdziwe-piekno.blogspot.com
 całkiem fajnej akcji, jaką jest Liebster Blog Award.

Zabawa polega na tym, że wyróżnia się 11 blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Osoby nominowane odpowiadają na 11 pytań zadanych przez osobę, która je nominowała, a następnie oznaczają kolejne 11 osób i wymyślają swoje pytania dla nich! :) Chyba trochę zagmatwałam, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.


Pytania do mnie:
1. Skąd pomysł na rozpoczęcie blogowania?
Zainteresowanie kosmetykami, włosami, paznokciami, całą strefą beauty. :) Dużo blogów czytam, więc i ja postanowiłam od czasu do czasu nabazgrać coś od siebie.

2. Książka, którą ostatnio czytałaś?
Niestety wstyd się przyznać, ale już dłuugi czas nie czytałam książek. Ostatnio to była jakaś lektura do matury.

3. Jak najchętniej się relaksujesz?
Ciepła kąpiel, peelingi maseczki :D Albo chipsy i oglądanie YT!

4. Jeśli miałabyś wymyślić jakiś kosmetyk, co by to było?
Olejek, który mnie NIE ZAPCHA..

5. Jakie masz zdrowe uzależnienie?
Jestem uzależniona jedynie od slodyczy, a to niestety nie jest zdrowe :<

6. Co robisz, kiedy nie możesz zasnąć?
Szczerze mówiąc, nie mam żadnych problemów ze snem :D Kładę się, minuta i odlatuję! Może to przez to, że ostatnio nadużywam olejku lawendowego :D

7. Jaki kosmetyk najczęściej polecasz?
Bardzo wielu osobom poleciłam maskę Kallos Blueberry! :) Jednak teraz nie mam jakiegoś kosmetyku, który by mnie jakoś nadzwyczajnie zachwycił.

8. Co zrobiłabyś, gdyby blogowanie przestało istnieć?
Taaaaaka ilość informacji ma zniknąć?! Tyle wiedzy, inspiracji, pomysłów?! O nie, nie zgadzam się! :D

9. Jaki jest Twój ulubiony strój?
W piżamie po domu, najlepiej <3

10. Co myślisz o tatuowaniu?Nie podobają mi się tatuaże ani trochę i sama sobie nigdy nie zrobię. Jeśli ktoś chce sobie coś wytatuować, to jego sprawa, nie mam nic do tego.

11. Do jakiego miejsca chętnie wracasz?
Niestety, nie mam takiego miejsca, nie znalazłam swojej 'oazy spokoju' :)


Teraz małe wyjaśnienie, bo w tym momencie wpisu powinnam nominować 11 blogów, ale! Same widzicie, że mój blog ma bardzo malo obserwatorów, dopiero zaczęlam blogować, jestem tu lekko ponad 2 miesiące. Znaleźć bloga, który jest jeszcze mniejszy, jest bardzo trudno, bo przeważnie dziewczyny porzucają swoje blogi, przy małej ilości obserwatorów, a te które zostają w blogosferze na dłużej - mają dużo więcej wiernych czytelników. Naszukałam się co niemiara, i znalazłam kilka blogów, jednak liczba 11 stała się dla mnie nie do osiągnięcia :)

Blogi, które nominuję:

Pytania do Was:
1. Ulubiona część makijażu?
2. Blogi o jakiej tematyce lubisz czytać najbardziej?
3. Jeden krok do idealnej cery?
4. Paznokcie długie, czy krótkie?
5. Jak często wychodzisz bez makijażu?
6. Co lubisz robić w deszczowe dni?
7. Co lub kto, najlepiej poprawia Ci humor?
8. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia?
9. Zakupy online, czy stacjonarnie?
10. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce?
11. Kosmetyki naturalne, czy drogeryjne?

Czekam na Wasze odpowiedzi! :) :*

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :))) Jak tylko znajdę chwilę spróbuję coś naskrobać ;) I faktycznie znaleźć 11 osób raczej będzie trudno :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację! Już wkrótce pojawi się post z odpowiedziami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi:) dziękuję że poświęciłaś chwile na tę zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.