poniedziałek, 14 września 2015

Gorvita, Aloe Vera Żel.

Po kilkudniowej przerwie, przychodzę z recenzją kolejnego produktu do pielęgnacji. Muszę uważnie i racjonalnie dobierać preparaty, by mojej trądzikowej cerze nie zaszkodzić. Po wielu dobrych opiniach skusiłam sie na żel aloesowy marki Gorvita.


Opis producenta:

Skład:
Aqua, Aloe Barbadiensis Extract, Propylene Glycol, Glycerin, Symphytum Officinale Extract, Panthenol, Allantoin, Carbomer, Triethanoloamine, DMDM Hydantoin.

Opakowanie:
Miękka tubka, zamykana na klips. Łatwa w użytkowaniu.

Konsystencja:
Przeźroczysty, gęsty żel.


Cena:
15-20zł.

Dostępność:
Apteki internetowe, nie widziałam stacjonarnie.

Moja opinia:
Żelu używam po oczyszczeniu buzi. Czasami nakładam solo, czasami pod krem, czasami mieszam z olejkami, z którymi doskonale się łączy. Produkt jest lekki, szybko się wchłania, pozostawiając lekko matową skórę. Działa kojąco, łagodzi podrażnienia, przyśpiesza gojenie się ranek. Delikatnie, ale jednak!, nawilża. Ma przyjemną konstystencję którą łatwo się rozprowadza. Nie zapycha porów, ani razu mnie po nim nie wysypało. Żelu nie trzeba wiele by pokryć całą twarz. Tubka ma 150ml i produkt jest niesamowicie wydajny. Myślę, że dla tlustych cer wystarczyłby on solo pod makijaż, jednak ja po nim nakładam jeszcze krem nawilżający. Nie powoduje rolowania się kremu, czy później podkładu. Kilka razy dodałam go też do odżywki do włosów, by bardziej je nawilżyć. Używalam także jako bazę pod krem do rąk na noc, gdy mialam bardzo przesuszone dłonie. Rano miały się już lepiej. Bardzo uniwersalny, wydajny, tani produkt! Stał się już moim must have, i jak tylko się skończy, będę lecieć po kolejną tubkę.



___
Dziękuję za 100 obserwatorów na instagramie!! <3

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.