środa, 23 września 2015

Fitomed, Tonik oczyszczający ziołowy, do cery tłustej i trądzikowej.

Miałam długą przerwę w używaniu toników. Sama nie wiem dlaczego, ale jakieś 2-3 lata pielęgnowałam twarz bez tonizowania jej. Kilka miesięcy przypadkiem trafiłam na wpis, o tym, jak bardzo ważny jest tonik w naszej pielęgnacji. Zaczęłam poszukiwania produktu, który będzie miał w miarę naturalny skład, aż trafiłam na tonik oczyszczający do cery tłustej i trądzikowej marki Fitomed.



Opis producenta:


Skład:

Zapach:
Delikatny, ziołowy, nawet przyjemny.

Opakowanie:
Plastikowa buteleczka, z małym otworem zamykanym na zatrzask.

Cena:
10-15zł.

Dostępność:
Apteki.

Moja opinia:
Na początku muszę podkreślić, że mam skórę mieszaną, a nie tłustą, mimo to, skusiłam się na ten produkt. Nie płukałam twarzy tonikiem tak, jak zaleca to producent, tylko wylewałam go na wacik i przecierałam całą buzię. Muszę przyznać, że produkt całkiem nieźle się sprawdził! :) Pierwsze i najważniejsze - tonizował i wyrównywał pH skóry. Zauważyłam, że odkąd go używam, to kremy lepiej się wchłaniają. Tonik oczyszcza i domywa ewentualne resztki makijażu, czy innych zanieczyszczeń. Skóra jest odświeżona. Ani razu nie miałam problemu ze ściągnięciem, czy pieczeniem skóry. Nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy, przygotowuje twarz do dalszych czynności pielęgnacyjnych. Mimo tego, że mam skórę skłonną do przesuszeń, a tonik jest typowo do cery tłustej, to żadnego wysuszenia nie zauważyłam. Jednak muszę przyznać, że zostawia twarz lekko zmatowioną. Nie zauważyłam żadnego wpływu na mój trądzik, ale też nie liczyłam na takie efekty. Produkt jest niesamowicie wydajny, bo kupiłam go w lipcu, teraz jest koniec września i jeszcze 1/5 buteleczki zostało. Z dostępnością może być różnie, ja obeszlam chyba 5 aptek, aż w końcu go dorwałam :D Cena, w stosunku do wydajności i działania, calkiem atrakcyjna. Produkt wart uwagi.

11 komentarzy:

  1. Ciekawy ten tonik, na razie mam serię z nivea--- do zużycia piankę i żel do mycia twarzy , te produkty gorąco polecam:) Pozdrawiam:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko używam drogeryjnych produktów do twarzy, ale fajnie,że Tobie się sprawdzają :) Pozdrawiam również :*

      Usuń
  2. Zaciekawił mnie ten tonik :) Nie lubię toników które powodują szczypanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię, ten na szczęście tego nie robi :)

      Usuń
  3. Ciekawe jakby się spisał na mojej tłustej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki Fitomed :) Miałam rewelacyjny płyn oczarowy z kwiatem pomarańczy - świetny do cery mieszanej i tłustej :) Toniku jeszcze nie używałam, ale może się skuszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam chyba nigdy o tej marce :) a produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dla mojej cery, ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.