piątek, 28 sierpnia 2015

Zakupy kosmetyczne, sierpień 2015.

Kolejny miesiąc zlecial mega szybko. Niektorzy za kilka dni pomaszerują do szkoly. Ja na szczeście sobie odpoczywam jeszcze troszke. Cale lato przeleciało mi przez palce, nie wiem jak to się stało! Dziś zapraszam na drugie już na moim blogu zakupy. Jeśli udało mi się przetestować produkt, o którym tu wspomne, to dodam 3 słowa od siebie. 

1. Lakier do paznokci GEL 4D Confiture, nr 03 - 4,99zł, drogeria osiedlowa.
Pomalowałam tym lakierem paznokcie raz i bąbelkowal mi.

2. Eyeliner Eveline 2000 Procent - 9,99zł, drogeria osiedlowa.
Ten aplikator jest okropny! Nigdy więcej nie kupię tego produktu.


3. Fitomed, tonik do cery tłustej - 12,90zł, apteka osiedlowa.

4. Facelle Sensitive - 3,99zł, Rossman.

5. Calypso Natural Demake-up Gąbki do demakijażu - 4,99zl, Rossman.
Zmywanie tym cudeńkiem maseczek to już żaden problem! Przy okazji peelingują skórę.

6. Perfecta, Cera Zmęczona, serum intensywnie regenerujące - 2,09zł, Rossman.


7. Pharma Tech, olejek lawendowy - 6,90zł, apteka osiedlowa.

8. Olej rycynowy - 2,90zł, apteka osiedlowa.
Pięknie wzmacnia paznokcie. Aktualnie testuję, jak działa na moją twarz.


9. Revlon Nearly Naked, 130 Shell - 16,99zł, ekobieca.pl

10. Bioluxe, Tonizujący krem na dzień z ekstraktem z zielonej herbaty - 5,49zł, ekobieca.pl

11. Róż do policzków, Freedom Makeup - 4zł, ekobieca.pl
Stanowczo nie mój kolor. Strasznie pyli się ten produkt.


12. Lakier do paznokci, Bell Glam wear, nr 411 - 4,89zl, drogeria osiedlowa.


13. Schauma Nectar Nutrition szampon + odżywka - 8,49zł, Biedronka.


14. Frotki do włosów 12szt (każdy kolor po 3szt) - 2,99zł, Netto.

To wszystko, co udało mi się kupić w tym miesiącu. Niestety, lub stety, mam już plany zakupowe na kolejny miesiąc. Biedny portfel! 

12 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znac jak ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go 3x na razie :D Fajny kolor, bo przede wszystkim nie wpada w róż, a bardziej w żółty. Ma lekkie/średnie krycie, długo się utrzymuje i póki co mnie nie zapchał. Zobaczymy jak będzie dalej :D

      Usuń
  3. Intryguje mnie ta gąbka do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że są takie gąbki do zmazywania maseczek, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One ogolnie są do demakijażu, ale ja nimi zmywam maseczki :)

      Usuń
  5. mam tylko olejek lawendowy i rycynowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez zaczęłam go używać z innym pędzelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O cieakwe jak wypadnie u Ciebie podkład NN!:) Piękny kolor tego pierwszego lakieru z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z początku byłam zadowolona, teraz mam mieszanie uczucia, zobaczymy jak będzie dalej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.