sobota, 22 sierpnia 2015

Sally Hansen, Complete Salon Manicure, 409 Good to Grape.

Nie jestem zbytnią fanką malowania paznokci. Oczekuję od lakiery, by trzymał się jak najdłużej, bo zmiana koloru co 2/3 dni średnio mi się widzi. Zawsze gdy zmywam lakier, muszę jeszcze spilować paznokcie, naolejować je i dopiero zabieram się za malowanie. Zajmuję mi to około 2h, dlatego tak bardzo nie lubię tego robić. Przechodząc do rzeczy, po dobrych opiniach wyczytanych w internecie skusiłam się na lakier Sally Hansen, Complete Salon Manicure. Zdecydowalam się na kolor 409 Good to Grape, bo w mojej kolekcji brakowalo fioletowego koloru.


Opis producenta:
Lakier Sally Hansen Complete Salon Manicure to wyjątkowy produkt 7w1, który łączy w sobie siedem preparatów w jednej buteleczce z olśniewającym kolorem. Specjalistyczne czynniki wzmacniające połysk powodują, iż paznokcie wyglądają tak, jakby został wykonany na nich żelowy manicure. Przełomowa technologia, która pozwala uzyskać efekt koloru jednocześnie zabezpiecza przed ścieraniem i odpryskiwaniem.

Opakowanie:
Jak moglyscie zobaczyć na zdjęciu wyżej, jest to duuża buteleczka o pojemności aż 14,7ml! Dla mnie to duży plus, nie lubię lakierow, które mają tylko 5ml, bo pomaluję paznokcie 3x i koniec opakowania.
Pędzelek:
Jest on dosyć szeroki, wygodnie się nim maluje, ladnie sunie po paznokciu.

Cena:
Stacjonarnie 30-40zl, w drogeriach internetowych można znaleźć sporo taniej.

Dostępność:
Rossman, Hebe, drogerie internetowe.

Moja opinia:
Zacznę od tego, że kolor bardzo przypadł mi go gustu. Jest to fiolet, który nie wpada ani trochę w róż. Dzięki wygodnemu i dużemu pędzelkowi można szybko pokryć cały paznokieć lakierem. Do uzyskania pełnego krycia wystarczają 2 warstwy. Jedna warstwa dość szybko schnie. Możliwe, że jest to spowodowane tym, że lakier ma, jak dla mnie, trochę za rzadką konsystencję. Gdy za dużo nabierzemy produktu na pędzelek, to może nam się rozlać po skorkach. Jednak, gdy ostrożnie malujemy paznokcie nic takiego nie powinno się stać. Lakier ładnie blyszczy się na paznokciu, jednak ja każdy lakier i tak pokrywam top coat'em. Jeśli chodzi o trwalość to dla mnie jest zadowalająca. Na zdjęciu, ktore znajduje sie poniżej, możecie zobaczyć jak lakier się utrzymywał. Przy 4 dniach, byl delikatny odprysk na kciuku, jednak ja spokojnie jeszcze mogę z takim lakierem chodzić. Pozostale 4 paznokcie trzymaly się bez zarzutu. Po tygodniu już kciuk wyglądal trochę slabo i nadawal się do zmycia. Mimo wszystko taka trwalość lakieru mi w zupełności odpowiada i bardzo jestem z niej zadowolona! :) Mam lakiery, ktore po 3 dniach na paznokciach wyglądają fatalnie. Myślę, że na pewno się skuszę na jeszcze inny kolor z tej serii.

               Dzień malowania:           Po 4 dniach:              Po tygodniu:


Co sądzicie?

12 komentarzy:

  1. Świetny kolor, bardzo lubię wszelkie odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, widzę, że naprawdę dobrze trzyma się na paznokciach. Ja jednak chyba już nie zakupię innego lakieru niż hybrydowy - dzięki niemu mam nieskazitelny manicure do 4 tygodni, co w mojej pracy jest istotne (pracuję m.in. manualnie, np. pakuję prezenty, więc zwykły lakier często na następny dzień już bardzo odpryskiwał.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym mieć kiedyś hybrydę na pazurkach, ale to daleka przyszłość :)

      Usuń
  3. Przecudnie się prezentują Twoje paznokietki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie! super kształt i ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ich lakiery ;) sprawdzają się, ja mam taki w kolorze syrenich łusek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam kolor cafe au lait. Krycie- bez rewelacji, po 2 warstwach prześwitują białe końcówki paznokci. Kolor- prawie w ogóle się nie błyszczy. Pędzelek- dla mnie za duży, miałam problem żeby ładnie wymalować brzegi paznokci przy skórkach. Długo schnie i mimo obchodzenia się przez ponad 3 godziny z paznokciami jak z jajkiem mam już na nich wgnioty. Co do trwałości- nie wiem, mam go dopiero jeden dzień na paznokciach. Za tę cenę spodziewałam się czegoś lepszego.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.