sobota, 8 sierpnia 2015

BeBeauty, Shine & Revive, Odżywka do włosów gładkość i blask.

Cześć wszystkim!
Upały stanowczo mi nie służą, dodatkowo jestem uczulona na słonce. Ciągle jest mi slabo, boli mnie glowa. Dlatego też siedzenie przy nagrzanym laptopie średnio mi się widzi. Jednak dziś jakoś się przełamuję i skrobię recenzję. :) Padło na odżywkę z biedronki, ktorą poleciła mi kiedyś jedna z internetowych koleżanek. BeBeauty, Shine & Revive, Odżywka do włosów gładkość i blask.



Opis producenta:

Skład:

Zapach: 
Chemiczny, nie wiem czemu kojarzy mi się z czymś kwaśnym.

Opakowanie:
Plastikowe, o szarym kolorze. Zamknięte na klips, ktory łatwo otworzyć, nawet z mokrymi rękoma.

Cena:
4,99zł.

Dostępność:
Biedronka.

Moja opinia: 
Odżywka jest dosyć wydajna. Nie potrzeba wiele, by pokryć nią włosy. Dodam, że ja odżywki stosuję od połowy długości, w dół. Konstystencja jest średnio gęsta, o bialo-perlowym zabarwieniu. Od razu po nalożeniu produktu czuć wygladzenie. Włosy po wcześniejszym umyciu twardą wodą stają się bardziej miekkie. Odżywkę trzymam na włosach ok. 3-5minut, następnie spłukuję. Dzięki niej wlosy szybciej i łatwiej się rozczesują i faktycznie są wygladzone. Dodania blasku niestety nie zauważyłam. Przy mocno zniszczonych włosach odżywka raczej byłaby zbyt słaba. Jednak jak dla mnie, produkt przyjemny i nie obciażający włosy, gdzie przy takich temperaturach, jest dla mnie ważne. Cena także jest atrakcyjna, bo za 5zl mamy 250ml produktu, który jest dosyć wydajny. Są jeszcze 2 wersje tej odżywki i myślę, że je też prędzej czy później przetestuję.

4 komentarze:

  1. Ja ją też chętnie przetestuje :) a jakie są jeszcze wersje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wlosow suchych i zniszczonych, oraz do włosow farbowanych, o ile dobrze pamiętam :)

      Usuń
  2. Ja skusiłam się na wersję tej odżywki do włosów suchych i zniszczonych (ceramidy i keratyna), jak za taką cenę, to bardzo fajny produkt. Włosy są po niej miękkie, nie plączą się :) Jak porównywałam trochę składy odzywki z BeBeauty z innymi kosmetykami do włosów z wyższej półki cenowej, to praktycznie niczym się nie różniły, więc po co przepłacać.

    Myślę, że po przeczytaniu twojej recenzji kupię również wersję "gładkość i blask" :) akurat skończyłam mi się już tam poprzednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a ja po Twoim komentarzu kupię wersję do suchych i zniszczonych! :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.