poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Sierpniowa pielęgnacja i aktualizacja włosów.

Już minęło półtora miesiąca od mojej ostatniej wizyty u fryzjera. Nie wiem jak to minęło, bo wydaje mi się, że wizyta odbyla sie z 2 tygodnie temu :D Od tamtego czasu starałam się dbać o wlosy jak najlepiej, słuchać tego, co do mnie mowią, czy dany produkt im sluży, czy wręcz odwrotnie - szkodzi. Pielęgnacja moich włosow nie jest łatwa i naprawdę dużo siebie wkładam, by uzyskać jak najlepszy efekt. Jednak z tego "efektu" ciągle jestem nie do końca zadowolona, ale o tym za chwilę.

Na początku chcialabym pokazać, jak w sierpniu dbalam o moje włosy. Dodalam kilka dni lipca, żeby nie zostawiać pustej tabelki. Jeśli ktoś jest chętny zobaczyć caaaly spis, to zapraszam to obejrzenia poniższego obrazka! :) (Polecam kliknąć na obrazek i dać lupkę)



Tak to się prezentowało. Moje włosy trudno jest oczyścić i tylko szampony z SLS dają radę. Kilka razy probowałam umyć włosy Facelle, ale efekt nie byl zadowalający i miałam wrażenie, że mam tłuste włosy :(. To w tym miesiącu wypróbowalam olejowanie na mokro pierwszy raz. Jeszcze nie jestem do końca przekonana, bo ciągle to testuję, ale mam wrażenie, że działa na mnie lepiej, niż olejowanie na sucho! :) Dodatkowo, od początku lipca, do połowy sierpnia jakoś bralam tabletki Vitaminum B Compositium. Jak wyglądają teraz moje wlosy? Zobaczcie same:




Eeeh, i co ja mam napisać. Znowu końcowki, znowu zaczynają się przerzedzać. Nie wiem, czy jest to efekt tego, że faktycznie mam cienkie włosy i nigdy nie będę miała prostej linii zbitych końówek. Nie wiem, czy jest to wina tego, że końcówki się podwijają i wychodzi to tak na zdjęciach. Nie wiem, czy jest to efekt tego, że ciągle noszę przedziałek na boku. Lekko ponad miesiąc temu ścięłam ok. 15 cm włosow. Nie może to być efekt mojego zaniedbania.. Nie suszę, nie prostuję, nie krecę włosow. Nie rozczesuję na mokro, śpię w związanych. Oczywiście, włosy mi urosły, nie wiem dokładnie ile, bo nie mierzę ich, ale przyrost sama po sobie widzę, więc chociaż to mnie pociesza.


Nie wiem jak będzie wyglądala moja pielęgnacja we wrześniu. Mam trochę spraw do zalatwienia, trochę lataniny, mam nadzieję, że włosy na tym nie ucierpią! :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.