czwartek, 13 sierpnia 2015

Green Pharmacy, Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych.

Witam ponownie na moim blogu! :)
Zmieniałam dostawcę internetu, stąd moja krotka przerwa w dodawaniu postów. Póki co działa idealnie i mam nadzieję, że nie będę miała już takich problemow, jak były poprzednio. 
Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu. Na tapetę biorę Green Pharmacy, Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych.


Opis producenta:

Skład:

Zapach:
Ziołowy, mi osobiście takie zapachy nie przeszkadzają, przyzwyczailam się do nich.

Opakowanie:
Plastikowe, zamykane na klips. Jak dla nie ten plastik jest trochę zbyt giętki?

Cena:
Ok. 7-8zł.

Dostępność:
Ja kupiłam w Rossmanie, widzialam tez na stronach internetowych.

Moja opinia:
Miałam dwa podejścia do tego produktu. Kupilam go jakoś w październiku/listopadzie. Nakładalam balsam po myciu, tak jak zwykła odżywkę. Jednak nie robił na moich włosach totalnie nic. Tak jakbym tylko umyla włosy szamponem. Pamiętam, że taką wtedy miałam opinię, ale użyłam produktu ze 3-4 razy. Ostatnio zobaczyłam ten balsam w szafce i pomyślałam, że czas w końcu go zdenkować. Używałam go do emulgowania oleju, na jakieś 15-30min przed myciem. Myślałam, że dalej nic nie robi, to chociaż w tej sprawie mi pomoże. Może to głupie co teraz napisze, ale koleżanka zawsze chwali moje wlosy, za to, że są takie miękkie i gladkie. Po użyciu tego balsmu spytala mnie co stalo sie z moimi włosami, że są takie szorstkie i matowe? Jeśli ktoś zauważa, że z moimi włosami jest coś nie tak, to już jest źle. Oprócz zlego wyglądu wizualnego, mialam wrażenie, że produkt podsusza mi wlosy. Były niemile w dotyku. Dodam, że jak używałam go do emulgowania oleju, to po myciu nakładalam normalnie odżywkę. Jednak nawet ona nie była w stanie 'naprawić' tego, co ten balsam zrobil z moimi włosami. Niestety, zawiodłam się na tym produkcie. Tym bardziej, że jest on niby do włosow zniszczonych.. Abosultnie odradzam i nie polecam.

5 komentarzy:

  1. dobrze, że go ostatnio nie kupiłam, uff

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze nic z tej firmy do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedwab mają fajny,ale ten balsam to porażka :(

      Usuń
  3. Tego balsamu nie próbowałam, ale miałam dwa szampony z tej firmy - mocno średnie:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.