sobota, 25 lipca 2015

Joanna Rzepa kuracja wzmacniająca, do włosów przetluszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania.

Gdy zaczęłam swoją historię z włosomaniactwem, chyba jak każdy, chciałam przetestować wszystkie produkty, które są dostępne na rynku. Szukałam czegoś, co przyśpieszy wzrost moich włosów, ograniczy wypadanie, czy przetłuszczanie. Idealnie by było, gdyby taki produkt się znalazł. Spośród tak ogromnego wyboru kosmetykow na rynku wybrałam Joanna Rzepa kuracja wzmacniająca, do włosów przetluszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania.


Opis producenta:

Skład:

Zapach:
Nie należy do najprzyjemniejszych. Jak pierwszy raz otworzyłam opakowanie, to się przeraziłam, ale teraz już mi ten zapach nie przeszkadza.

Opakowanie:
Zdecydowanie na plus. Produkt jest zapakowany w kartonowe pudełko, następnie mamy butelke z idealnym atomizerem.

Cena:
Na doz.pl jest po 6,99zł, ale gdy ja kupowałam tę kurację to dawałam ok. 10zł.

Dostępność:
Ja widziałam w mniejszych drogeriach i tak, jak wyżej wspomniałam doz.pl.

Moja opinia:
Niestety nie polubiłam się z tym produktem. Aplikowałam go codziennie na skórę głowy, ale wtedy gdy wracałam ze szkoły do domu, i wiedziałam, że nigdzie już nie wyjdę, bo przetłuszczał mi włosy. Oprócz praktycznego atomizera i wydajności, nie dostrzegam plusów w tej kuracji. Nie wplynął nijak na przetluszczanie, z wypadaniem włosow też sobie nie poradził. Łupieżu nie mam, więc nie mogę się na ten temat wypowiedziec. Dodam jeszcze, że mialam szampon z tej serii i zamiast zaprzestać wypadaniu, to spowodowal że wlosy wypadały mi jeszcze bardziej. Jak dla mnie, to ta seria się wcale nie sprawdziła i nie ma żadnego pozytywnego wpływu. Jednak wiem, że są osoby, które są zadowolone z tego produktu. Niestety ja nie jestem i na pewno nic już z tej serii nie kupię. Teraz stosuję go tylko po to, by go wykończyć, bo stoi i zabiera miejsce na półce.

5 komentarzy:

  1. na moje włosy też nie zadziałał

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie zadziałał ;) włosy stały się mocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie wypróbowała ale boję się podrażnionej skóry głowy:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.