wtorek, 21 lipca 2015

Baikal Herbals Krem odżywczy do twarzy na noc, cera sucha i wrażliwa.

Ostatnio, jak już wcześniej pisałam chcę przerzucić się na bardziej naturalną pielęgnację. Miałam okres, gdzie moja buzia była bardzo wysuszona. Szukałam kremu na noc, który mocno nawilży moją buzię, ale nie obciąży jej i nie zapcha. Zaczęłam poszukiwania na stronach internetowych i wybrałam Baikal Herbals Krem odżywczy do twarzy na noc, cera sucha i wrażliwa.


Opis producenta:
Nie mam pojęcia dlaczego jest napisane, że opakowanie zawiera 350ml, bo zawiera tylko 50ml.

Skład:

Zapach:
Nad tym się długo zastanawiałam i dalej nie wiem co mi on przypomina.. Na pewno jest delikatny, przyjemny i mi przypadł do gustu.

Opakowanie:
Białe, plastikowe, z pompką. Buteleczka zapakowana w nieduże kartonowe pudełko.

Cena:
Ja kupiłam za 16,50zł. Ceny się wahają w okolicach 15-20zł.

Dostępność:
Sklepy internetowe, ja kupiłam na mazidelka.pl. Stacjonarnie nigdzie nie widziałam.

Moja opinia:
Do pokrycia całej buzi potrzebuję dwóch pompek. Produkt przyjemnie rozprowadza się po twarzy. Ja go nakładam palcami, a następnie delikatnie wklepuje. Zostawia taką lekką warstwę na buzi, ale nie jest ona jakaś lepka, nie przeszkadza mi. Krem nigdy mi buzi nie zapchał, co przy cerze trądzikowej jest ogromnym plusem. Jak rano budzę się buzia jest faktycznie nawilżona, lecz obecnie nie mam problemów z suchością. Myślę, że przy faktycznie suchej, odwodnionej skórze krem by sobie nie poradził. Bardziej sprawdzi się u osób, które nie mają problemów z suchymi skorkami, bo on tego nie zwalczy. Mimo to, fajnie współpracuję mi się z tym produktem, nawilża, nie robi nic zlego, ma przyjemny skład, nie jest drogi. Jednak, gdy się skończy będę szukać lepszego nawilżacza.

Słyszałyście o tym kremie, lub testowałyście go?

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym kremie. Choć nie mam suchej cery, na noc lubię mocne nawilżenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy okazji testować tego produktu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mało osob go testowalo :) A szkoda, bo całkiem przyjemny produkt :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.