niedziela, 12 lipca 2015

Jakoś trzeba zacząć.. Czas, start!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim blogu! :)
Bardzo się cieszę, że mogę zacząć blogować, od nowa, włożyć w to kawałek siebie. Pierwsze posty są zawsze trudne, sama nigdy nie wiem jak zacząć. Blog będzie o tematyce przede wszystkim kosmetycznej, jednak jakieś moje przemyślenia na dany temat raz na jakiś czas będą się pojawiać. Żeby nikogo tym wpisem nie zanudzić, bo to, jak mam na imię, czy ile mam lat możecie przeczytać po prawej stronie, postanowiłam napisać o moich włosach i cerze. 


Moje włosy są farbowane i są w kolorze brązowym. Jednak od stycznia ich nie farbowałam, naturalnie też mam brązowe włosy, więc odrosty nie rzucają się zbytnio w oczy. Posiadam przetłuszczającą się skórę głowy, więc muszę ją myć codziennie. Używam szampony z SLS, ponieważ te delikatnie nie potrafią domyć moich włosów. Na końcowkach włosy się kruszą i są trochę połamane, jednak we wtorek zapisuje się do fryzjera, na pewno dam znać co z tego wyjdzie! :) Oprócz tego mam włosy cienkie i delikatne, jednak poprzez moje ostatnie dbanie,są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Aktualnie sięgają mi trochę za pas, ale zdjęcia wstawiać nie będę, bo jak już zdążyłyście przeczytać, na dniach wybieram się do fryzjera i ulegnie to zmiane.


Typ mojej cery dosyć ciężko określić, jest niby tłusta, ale skłonna też do przesuszeń. Jestem posiadaczką trądziku pospolitego. Leczyłam się 10 miesięcy u dermatologa, jednak bez większych efektów. Obecnie zaczynam stosować wiele kosmetyków, które pomogą mi na własną rękę pozbyć się trądziku. Zaczęłam przekonywać się co do naturalnych kosmetyków. Moja buzia jest wybredna i drogeryjne kosmetyki niezbyt dobrze działają. Ciągle szukam czegoś, co odpowiednio ją nawilży, ale też jakoś zadziała na wypryski. 


Jak się podoba wygląd i całokształt bloga? Spędziłam nad tym trochę czasu, dobór kolorów, wybór czcionki, dopasowanie szerokości. Chciałam postawić na coś delikatnego, więc połączyłam szarość z delikatnym różem. Mam nadzieję, że przypadnie to większości do gustu. Zostawiajcie w komentarzach swoje opinie i linki do swoich blogów, żebym miała kogo odwiedzać! :) Nowy wpis u mnie już niedługo.

Pozdrawiam, Magda :)


2 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga ! :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.