niedziela, 19 lipca 2015

Delia Cosmetics, FREE SKIN make-up, BIO BASE.

Jak wiadomo, podczas lata może być problem z utrzymaniem się podkładu na twarzy. Ja używam podkładów lekkich, nawilżających, raczej nie kupuję tych długotrwałych i ciężkich. Dlatego też, gdy zaczęły się upały postanowiłam skusić się na bazę pod makijaż. Padło na Delia Cosmetisc, FREE SKIN make-up, BIO BASE. Baza pod makijaż wygładzająca i przedłużająca trwałość makijażu.


Opis producenta:
Baza pod makijaż FREE SKIN została opracowana specjalnie z myślą o zdrowej, pięknej cerze. Delikatna formuła FREE SKIN nie blokuje porów i umożliwia oddychanie komórek skóry, dzięki czemu cera uzyskuje świeży i naturalny wygląd.
Unikatowe połączenie składników aktywnych gwarantuje rewelacyjny efekt na skorze:
* formuła SME (STAY-on Make up Effect) - zapewnia długotrwały makijaż oraz aksamitną gładkość skóry
* KWAS HIALURONOWY - intensywnie nawilża
Baza FREE SKIN doskonale rozprowadza sie po skórze pozostawiając ją aksamitnie gładką i intensywnie rozświetloną.
Stanowi bardzo dobry podkład pod makijaż, przedłużający jego trwałość.
Stosowanie: bazę nałożyć równomiernie na oczyszczoną twarz i szyję delikatnie wmasowując.

Skład:
Aqua, Cyclopentasiloxane, C30-45 Alkyl Cetearyl Dimethicone Crosspolymer, Isopropyl Mynstate, Propylene Glycol, Parrafinum Liquidum, Aluminum Starch Octenylsuccinate Talc, Cetyl Palmitale, Lithium Magnesinum, Sodium Silicte, Stearic Acid, Palmitic Acid, Glyceryl Stearate SE, Caprylic/Capric, Trigliceride, Sodium Acrylates Copolymer, PEG-100 Searate, Glyceryl Stearate, Xanthan Gum, Sodium Hyalutonare, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Mythylparaben, Propylparaben, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA.

Konsystencja:
Gęsta, o białym kolorze.

Zapach:
Chemiczny, ale nie nachalny. Trochę specyficzny, mi akurat nie przeszkadza.

Opakowanie:
Plastikowa buteleczka z pompką, o pojemności 55ml. 

Cena:
Bazę kupiłam za okolo 10-12zł, także myślę, że niedrogo.

Dostępność:
Na pewno w drogeriach internetowych. Stacjonarnie nie wiem, bo nie mam nigdzie dostępny do firmy Delia.

Moja opinia:
Bazę nakładam na wcześniej nałożony krem nawilżający. Produkt gładko sunie po buzi, przyjemnie się go nakłada. Jedna pompka wystarcza mi na pokrycie całej buzi. Baza faktycznie delikatnie wygladza twarz i podkład się lepiej nakłada. Nic się nie roluje. Baza spełnia swoje zadanie. Podkład dłużej trzyma się na mojej buzi i mam wrażenie, że twarz jest dłużej matowa. Najszybciej makijaż znika mi z nosa. Przy tej bazie, gdy wracam do domu i patrzę w lustro, to dziwię się, że jeszcze mam podkład na nosie. Produkt całkiem przyjemny i tani, spełnia swoje zadanie. Nie zapchał mnie ani razu, więc to też na wielki plus! W upalne dni jest to teraz mój niezbędnik :)

Używacie baz pod podkład?

2 komentarze:

  1. Ja nigdy nie używałam, ale czasami mnie kusi, żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę, myślę, że warto spróbować :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.