sobota, 19 grudnia 2015

L'biotica, Biovax A+E, serum wzmacniające do włosów.

Na produkt, o którym będzie dzisiaj mowa czailam się długi czas. Jednak w mojej aptece cena była mocno wygórowana i chyba wzięli ją z kosmosu. Podczas zakupów na jednej ze stron internetowych zobaczyłam kosmetyk w promocji za niecałe 10zł, od razu wylądował w moim wirtualnym koszyku :) Zapraszam na recenzję serum wzmacniającego Biovax A+E.


Opis producenta:

Skład:

Zapach:
Nie pachnie niczym szczególnym, raczej jest to chemiczny zapach. Mi się średnio podoba. 

Opakowanie:
Smukła, malutka buteleczka z pompką, która ciągle się przewraca :(! Nie umie ustać na miejscu, zawsze gdy na nią zerknę to jest przewrócona. Przez to, przez zrobieniem zdjęć, musiałam czyścić całe opakowanie, bo było całe oblepione w serum.

Cena:
Waha się od 10zł, do aż 25zł (u mnie w aptece).

Dostępność:
Apteki, Drogeria Natura.

Moja opinia:
Po naciśnięciu pompki naszym oczom ukazuje się przezroczysty i dość rzadki olejek. Nie jest on jakiś bardzo tłusty,co mi akurat odpowiada. Ja do pokrycia moich końcówek używam dwóch pompek. Resztkę produktu rozprowadzam po całych włosach. Serum bardzo fajnie mi się sprawdziło! :) Dobrze zabezpiecza końcówki przed zniszczeniami. Zauważyłam, że odkąd go używam, mam mniej "białych kropek" i rozdwojonych koncówek. Serum dociąża włosy, ogarnia je, dyscyplinuje. Czuć, że są bardziej miękkie i gładkie. Nawet delikatnie dodaje im blasku. Mam wrażenie, że włosy wyglądają na zdrowsze. Może to dlatego, że wygładza rozchylone łuski. Produkt nigdy nie spowodował, że włosy były tłuste, czy obciążone, co często zdarzało mi się przy innych tego typu produktach. Łatwiej jest je rozczesać, nie trzeba szarpać końcówek. Zapach raczej nie utrzymuje się na włosach, może jedynie chwilkę po nałożeniu go czuć. Dodatkowo, produkt jest wydajny, biorąc pod uwagę to, że jakąś część mi się wylała i to, że od sierpnia chyba używam go co 2 dzień, na zmianę z innym serum. Tylko jeden zarzut mam - właśnie te niestabilne opakowanie. Nie wiem czy tylko ja tak mam, czy może trafiła mi się jakaś felerna buteleczka. Chcę jeszcze przetestować Jedwab z tej firmy, chociaż słyszałam, że jest słabszy. Jednak ja lubię porównywać produkty i z czystej ciekawości w przyszłości sobie go kupię :D A Serum Biovax A+E, jak najbardziej polecam, mi się super sprawdziło.

3 komentarze:

  1. miałam to serum i bardzo fajnie się sprawdzało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się czaję czaję i chyba zakupię jak wykończę jedwab Green Pharmacy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.