środa, 16 grudnia 2015

BeBeauty, Hydrate, nawilżający żel micelarny.

Dziś przychodzę tutaj z recenzją Biedronkowego hitu. Rzadko wracam do produktów, do oczyszczania twarzy, raczej wolę testować nowości. Tym razem bylo inaczej! Ta tutbka znajduje się u mnie po raz drugi i na pewno trafi w moje lapki jeszcze nie raz. :) Mowa tutaj o żelu micelarnym marki BeBeauty.


Opis producenta:

Skład:

Zapach:
Bardzo przyjemny, świeży. Umila mycie buźki. :)

Opakowanie:
Miękka tubka z otworem zamykanym na klips. Jak mam mokre łapki to ciężko mi ją otworzyć, dlatego zawsze otwieram przed zamoczeniem dłoni w wodzie.

Konsystencja:
Gęsty, przezroczysty żel.

Cena:
4,99zl.

Dostępność:
Biedronka.

Moja opinia:
Żelu używam, jako drugi krok przy zmywaniu makijażu, lub rano - do odświeżenia buzi. I w obu opcjach spisuje się świetnie! Nakladam na dlon niewielką ilość produktu, gdzieś 2x tyle, ile na zdjęciu wyżej. Rozmasowuje w dłoniach i nakladam na twarz. Produkt nie pieni się, ale nie przeszkadza mi to. Czuć go pod palcami, więc nie czuje sie,jakby mazialo się jedynie wodą po twarzy. Buzię jak zawsze myję ok. 2 min, niezależenie od tego czy jest to produkt mocno oczyszczający, czy mniej. Po prostu trzeba dać mu zadzialac i pozwolić dokladnie oczyścić twarz. Nie omijam okolic oczu, nic mnie nie szczypie, nie piecze, tak samo jest z jakimiś malymi rankami. Zmycie tego produktu to pryszcz, dwa, trzy ruchy i produktu nie ma. Żel doskonale oczyszcza twarz z makijażu i odświeża! Nie czuć ściągniecia, wysuszenia. Skóra jest oczyszczona, niepodrażniona i gładka. Mam wrażenie, że ją uspokaja i daje odetchnąć po noszeniu makijażu. Dodatkowo, zapach, który przypadl mi do gustu, umila mi użytkowanie. Jakoś tak mnie uspokaja :D Muszę wspomnieć też, że żel nie zawiera w składzie SLS - przez co nie niszczy nam bariery lipidowej. Jest wydajny, starcza na około 2 miesiące codziennego użytkowania. Za taką cenę, tak dobry produkt? Szczerze mówiąc, w życiu bym się nie spodziewała. :) Z racji tego, że lubię testować nowości, na pewno będę kupować inne produkty do oczyszczania, jednak na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę z racji tego, że doskonale zmywa i jest delikatny dla skóry. Jeśli jeszcze nie miałyście tego produktu, biegnijcie do Biedronki, bo warto :)!

5 komentarzy:

  1. Mam i bardzo lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki żel, jednak nie mam przekonania do biedronkowych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie byłam przekonana, dopóki nie przetestowalam :) Teraz śmieję się z siebie, że nalepiałam im łatke "biedronkowe, więc gorsze" :)

      Usuń
  3. ja z tych biedronkowych kosmetyków miałam tylko pły micelarny i to dawno temu, jak jeszcze były w starych opakowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam płyn micelarny z biedronki i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.