środa, 21 października 2015

Radical med, Szampon przeciw wypadaniu włosów, z biokomplekstem kotwiczącym włosy Pro-Hair Booster 4H.

Od jakiegoś czasu zmagam się z wypadaniem włosów. Nie jest to nic fajnego, ani przyjemnego, dlatego poszukuję produktow, które pomogą mi to zahamować. Ponad miesiąc temu kupiłam szampon Radical Med przeciw wypadaniu włosow. Miałam go już kiedyś i bylam z niego zadowolona, czy tym razem też sie sprawdził?


Opis producenta:

Skład:

Opakowanie:
Bardzo przypadło mi do gustu! Takie trochę nietypowe, etykieta taka "poważna". Do tego dozownik, dzięki któremu możemy nabrać szamponu tyle, ile tylko chcemy.

Zapach:
Taki troche ziołowo-apteczny? 

Konsystencja:
Dość gęsta, jednak przezroczysta, więc szampon nie powinien obciążać włosow.

Cena:
Ja zapłaciłam 13,50zł, więc myślę, że do 15zł można ten produkt kupić.

Dostępność:
Szampon dostepny tylko w aptekach.

Moja opinia:
Zacznę od tego, że tak jak pisałam wyżej, mialam ten produkt już wcześniej, jakoś rok temu. Posiadałam wtedy wersję mini, jedynie 50ml. Nie miałam też jakiegoś problemu z wypadaniem, jednak produkt ograniczył to wtedy do jeszcze większego minimum. Dlatego też, gdy szłam miesiąc temu po szampon miałam kilka typow. Jednak wiedziałam, że jeśli ten produkt bedzie dostępny, to wlaśnie go kupię, i tak też zrobiłam. Szampon ma w składzie SLES, jednak mi to nie przeszkadza. Nie znalazłam jeszcze żadnego lagodnego środka do włosów, który potrafiłby je domyć. Piszę o tym, bo wiem, że niektore osoby zdyskwalifikują go już pod tym względem. Konsystencja całkiem przyjemna, łatwo dozowałam szampon na rękę, masowałam chwilę w dłoniach i zaczynałam myć włosy. Robiłam wszystko tak, jak producent zaleca, czyli trzymałam produkt chwilę na włosach, po czym spłukiwalam. Nie wiem co w tym szamponie jest nie tak, ale oleju to on mi ani razu nie domył. Gdzie ostatni raz nie domyłam oleju.. Ponad rok temu? Tyle razy olejowałam włosy, że wiem, jak myć,żeby domyć, także coś z tym szamponem musi być nie tak. Nie każdy olejuje włosy, więc nie musi być to minusem, bo normalnie włosy myl dobrze. Jednak.. Jak działał pod względem wypadania? Powiem jedno - nie działał. I teraz są 2 opcje.. Albo zmienili coś w składzie tego produktu i przestał działać pod względem wypadania, albo ja mam naprawdę poważny problem, gdzie kosmetyki nie dadzą sobie rady. Tak, czy siak, produkt pod tym względem kompletnie się nie sprawdzil. Szczerze mówiąc, trochę się zawiodłam, bo wiedziałam, że kiedys coś tam zrobił z moimi włosami, więc myślałam, że i teraz mi pomoże. No niestety. Produkt jest dosć wydajny, bo ponad miesiąc tylko jego używałam do mycia włosów i mam niewielkie zużycie, może 1/10 całej buteleczki. Jeśli ktoś oczekuje od szamponu tylko tego, że będzie mył.. To może się na ten produkt skusić,chociaż nie wiem czy warto. Ja do niego na pewno już nie wrocę i szczerze mówiąc, nie wiem czy będę dalej myła nim włosy. Może znajdę mu jakieś inne zastosowanie, albo komuś oddam. :)

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.