sobota, 2 lipca 2016

PHARMACERIS T, ANTYBAKTERYJNY ŻEL MYJĄCY DO TWARZY.

Oczyszczanie skóry trądzikowej jest niezmiernie ważnym elementem pielęgnacji. Osobiście od jakiegoś czasu używam jedynie aptecznych żeli do twarzy. Mam swoje ulubione kosmetyki, jednak lubię testować nowości w tej kwestii. Tym razem postanowiłam przetestować Pharmaceris T, Antybakteryjny żel myjący do twarzy i to właśnie o nim będzie mowa w dzisiejszej notce.


Opis producenta:

Skład:

Konsystencja: 
Żel jest przeźroczysty i rzadki. Po rozmasowaniu bardzo dobrze się pieni.

Zapach:
Zwykle apteczne żele pachną tak dość nieprzyjemnie. Ten żel też ma typowy "apteczny" zapach, jednak przebijają jakby owoce nuty, co bardzo mi się podoba.

Cena:
20-25zł/190ml.

Dostępność:
Apteki.

Moja opinia:
Gdy kupuję nowy produkt do twarzy, to bardzo zależy mi na tym, by nie zawierał w składzie SLS/SLeS. Ciągłe mycie twarzy produktami z takimi składnikami wyrządza więcej szkody, niż pożytku i trzeba na to uważać. Żel z Pharmaceris T nie zawiera SLS/SLeS dlatego na wstępie już u mnie zapunktował. Mycie nim buzi jest bardzo przyjemne. Mimo, że jest rzadki, to jedna pompka wystarcza na dokładne umycie twarzy. Produkt bardzo dobrze się pieni i łatwo jest go zmyć. Należy pamiętać o tym, że każdy produkt potrzebuje czasu na domycie twarzy z wszelkich resztek i powinnyśmy myć ją około 2 minuty. Żel dokładnie oczyszcza buzię, nawet z makijażu. Daje uczucie odświeżenia i ulgi, jakby skóra zaczynała oddychać. Trzeba uważać, by nie dostał się do oczu, bo może szczypać. Nie zauważyłam większego działania, jeśli chodzi o niedoskonałości, jednak tego nie oczekiwałam. Strasznie nie podoba mi się to, że po umyciu czuć okropne ściągnięcie skóry. Dawno, naprawdę dawno nie czułam takiego uczucia po żadnym produkcie. Od razu po umyciu twarz czuję potrzebę nałożenia kremu. Miałam żele antybakteryjne do skóry trądzikowej, ale jeszcze żaden nie dawał takiego uczucia. Przy dłuższym stosowaniu żel wysusza skórę. Nie jest to jakieś bardzo zauważalne, ale jednak da się to odczuć. Nie skreślam tego produktu, bo dobrze oczyszcza, daje uczucie odświeżenia, jednak przez to, że okropnie ściąga i wysusza nie kupię go ponownie. Jest taki wielki wybór żeli teraz, że spokojnie za tą cenę można znaleźć coś lepszego. 

10 komentarzy:

  1. Fajny żel do buziaka ma Vianek no i mój hit rumiankowy Sylveco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle u mnie w aptece są wykupiony ich produkty :( Gdy będę coś zamawiać, to muszę pamiętać, by dodać do koszyka

      Usuń
  2. Oj, nie cierpię tego uczucia ściągnięcia. Dawno już nie miałam takiego kosmetyku i dobrze, że mówisz, co powinnam omijać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś styczność z Pharmaceris, jednak takie żele, pianki itd. jakoś porzuciłam. Nie przyniosły nic dobrego mojej skórze. Finalnie przerzuciłam się na naturalne oczyszczanie twarzy mydełkami na bazie olejów i samymi olejami. Teraz jedzie jeszcze do mnie żel z 99% aloesu :) Takie produkty zdziałały u mnie cuda i cera jest nie do poznania :* Pozdrawiam cieplutko ! Buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nic nie miałam z tej firmy:) ale jak ten wysusza i ściąga to nie wiem czy go chcę

    OdpowiedzUsuń
  5. oj szkoda, że wysusza skórę, a mi właśnie żel do twarzy się kończy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat z tym produktem nie miałam do czynienia, ale miałam kiedyś podkład z tej firmy i bardzo źle go wspominam;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej serii posiadałam płyn dermo-statyczny i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam go. Szkoda,że się nie sprawdził;.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Spam usuwam.